gembira rasa hati

hmm , ary nie .. aku nk cte nde yg menggembirakan . sbb today , i felt very happy ! u know why ?? emm , bcoz i jumpe ngan jantung aty i laa :)

sbenarnye , kelmarin un kte ad jumpe . kteoam g mkn nasi kerabu same2 . ngan kktam sekali . waa , seronokk . aku rindu sgt kt dye . so wlaupun , just jumpe kejap , at least ley jugak hilangkan rase rindu yg lame terbuku d aty . cewahh . hehek . lepas tu , petang tu , kteoam jumpe jgakk . kt hks jea .hks ? emm .. HOCK KEE SENG ! nk tau x cte yg kelakar ? cmny , mse tu kn , aku bwak ank sedara aku , DAMIA . dia duk lam troli , aku tolak . then , qim datang . phtu , qim ate , meh nok tolok . phtu , aku bg laa . phtu , aku ngusik damia . wt lolok , nok tinggal ye . nk tau x pe terjadik . damia nanges selokk . hahahaha . phtu , aku un g mule kt damia . ye peluk aku kemah keming . hahaha . qim deborr , phtu , ye lari gtu jea . lawok guh . ahaha . 

phtu , qim majuk kejap ngan aku , sbb aku kte muke ye bunuh . ye salah faham . mksud aku , muke ye bnuh tu , mksudnye , muke ye garang . ape la bie ny :D 
tapi xgarang un sbenarnye . romantik n sweet :)
hehe . emm , ary ny , aku jupe ye kt kdai NASI AYAM KITA . beshh aa gok . akhirnye , tercapai gok impian aku , nok belanja dye . cecece .. xdewla . sbenarnye , aku da lme niat . so akhrnye tertunai gak niat aku tuhh . hepi sangatt .. 

phtu , aku skunk , da pndy skype ngan ye . so lau xley jupe , at least , ley aa gok tgok muke . semalam , aku tengok muke dye , hnsem sgt .. lantak korang la nk ckp pe , p bg aku .. dye nsem jugakk . hehe . emm , always handsome , in my eyes , n in my HEART . love u la sayang !! :)
 

# penat sudaa .
writed by ;
mrs MUSTAQIIM :)