no title

ASSALAMUALAIKUM ... 

Emm , da lame rasenye xbukak blog . soryy , xde masee . busy sgt ckunk ny . aku bru jea abes tandingg BAHAS ALA PARLIMEN . cecece . macam GAH jea bile sebutt . tp , xdew rezeki  , kalah pusingan pertama . adess , xpew la . asalkan , ad pengalaman . ye laa , aku n de geng kan first time msuk . phtu lop , ad tukor format . doh aku lagi aa dok au mndee . dkpe la .. sume tu da berlalu . hehe . 

hari ny , 21 MAC 2012 , result SPM untuk bebudak form 5 last year , kuorr . result MY HUBBY ! dye ckp kt aku , dye target 2A . aku sokong jea lahh . tapiii .. cian dyee . keputusan dye , x macam apa yang dye harapkan . hampaa . xpew la sayang . tabahkan hati . oke lah tu . hehe 

emm , dye egt , aku akan tnggalkan dye . ny mcg dye ptg tdy :

"maafkan bie , ny jea yg bie mampu . yg bie target , bie dpt B .
 soey koz malukan syg . n hampakan syg . ampunkan bie yunkk .
 tu jea yg bie termampu . andai bie tak layak dengan syg
 n xdok mse dpn ngan syg ,  bie redha . syg uatlah pilihan 
yg tepatt ."

biee , ap ny sayang ?? mne ad bie malukan syg . mane ad bie hampakan syg . biee , perjalanan hidup bie masih jaohh . bie masih ad peluang utk buktikan yang bie boleh brjaya . syg SAYANGKAN bie . dan TIADA SESIAPA yang BOLEH GANTI bie di HATI syg . 

iyee , mungkin result bie tak seperti yang kita jangkakan . syg tau bie kecewa . tp dah xdew gunenye lg sayang . syg yakin , bie akan berusaha utk hubungan kite . syg tau bie rajin berusaha . syg yakin , bie boleh BERJAYA . 

dear ... syg harap bie bersabar . semua ny , cubaan dr ALLAH .. dengan semua ny , kite akan jady lebih peka . dan akan terus berusaha .. 

biee , syg SAYANG bie SANGAT2 . ingatlah , xdok oam ley ganti bie d aty syg . syg terime bie seadanya sebagaimana bie terima syg seadanya ..

LOVE U ALWAYS , MY HUBBY <3

dedicated to ;
-abdul mustaqiim bin kamarudin-