SPM kot

~ SALAM ~

hyeep !! aku tengah bosan sangat nyhh . xtau nk buad apa . memang la , aku tengah mcg dengan PAPA, HUBBY AND MANJA aku yang sorang tuu , tp , sbb , dye xdew kt umah , so aku rse mcm duk coam je kt umah . bosan ! :(

em , cepat la balik awak ! saya rindu awak ! tdy dye text aku , dye cakap da ad kt KUALA IBAI . hehek . da dekat da !! hewhew . sebenarnye , aku x tau nk tulis apa . tp , disbbkan terlalu bosan , aku tulis je la pape un . mengarut pun . haha . 

sekarang , dah bulan 4 ... ad lagi 7 bulan nk SPM ? 7 bulan ? bukan 7 tahun ke ? adoii . cepatnye mase berlalu . rasenye , macam bru semalam , aku berlari-lari kt TADIKA YAYASAN ISLAM . hahaha . nebem guh . hihii . now , aku dah start study hard-2 da sikit . mule-2 , payah jugak , sebab sikap MALAS tu menguasai diri . aku xmampu nak kawal . qim tadew kt umah , n aku xtau nk buad apa , that's y , aku study . rasenye , macam bagus jugak , dye pergi jalan-2 . ley aku belajar . sebab , kalau dye ad . aku jdy malas nk belajar , sbb xsabar nak skype dan msg dengan dye . adoii . lau dye , xdew kt umah , senang ckit . huhuhu . 

tapi .. xboleh cm tu .. nnty aku jugak yang kena tahan rindu ! waa !! tak nak , tak nak . nnty , dye slalu tinggal aku . TAK NAK !! huhu . what ever it is , aku tetap kena BELAJAR , BELAJAR n BELAJAR . aku target cemerlang SPM . aku want to make my parents , siblings , and my only one PROUD of me . there's nothing that i can give to my parents except my excellent result .. weii , asal kau speaking nihh ? merapu je . hahaha . 

oke ahh , aku ngantuk . pkul 10 da ngantuk ? adess . penat lah hari ny . maklum lahh , ABC . hewhew . 

MUSTAQIIM KAMARUDIN , saya sayang awak . muahx :)