aku GILE !

Assalamualaikum 

hai , lame dok update blog . lame ke ?? baru beberapa minggu kot . exam ? emm , tundee ary isnin ny , 7 mei . kenapa ? sebab cikgu-cikgu nak g KL . ad mesyuarat apa tahh . huhuw . bagus laa .. study ? xde mudd sangat malam ny . tdy da study sikit . then , ad problem , trus hilang mood nak study . problem apa ? em , perlu ke ceritaa ? nak nanges !!!!!!!!!!!!!!

nk cerita ke tak , nk cerita ke tak ?? em .. tapi , kat sape lagii , aku nak luahh . cume lam ny jea , tempat yang mampu aku luahkan semua perasaan aku . adess ~~
perlu ke semua ny terjadi ? benornye , problem xde laa besar sangat . maybe , aku jea yang besar-besarkan . aku tak tau la kenapa dengan aku ny . ad je mende yang xpuas aty . 

cmnie , esok sepatutnye , aku pergi GAMBANG . tp , sebab abang ipar aku ad hal pulakk , xjadi la . pergi ary JUMAAT . esok , aku ngan kakak aku , nak keluar pegi HKS . nk beli t shirt , nak pakai buat mandy kt GAMBANG . esok , qim keje . aku ingat , nak suruh dye amek cuti atau balek awal . lepas tuu , dye bgtau aku .. kt tempat keje dye tuu , pekerja x ramai . lau dye xg , xsedap la . nanty , xcukup oam lakk . emm ..

lepas tuu , dye suh aku try ejas jumpe malam . tp , aku takot xbolehh . dye suh aku konon konon nak beli burger kt depan tu . em , malam ny pun burger x bukak . lau malam esok , xbkak gak , aku nk bagi alasan apa kt mama and abah aku .. dye cakap aku penting diri sendiri dan xfaham dye . betul ke ? dye suh aku try ejas dlu . tp dye xnak cube jugakk . aku nak sangat jumpe dye . 

xpewlaa . mungkin betul kot . aku kene faham dye , sebab dye keje dengan oam . tapi , bukannye selalu aku mintak dye balek awal . sekali jea kott . aku dengan dye rancang nk keluar same same bile mama and abah aku pegi KL . tp , aku x tau laa tu , mcm mana nanty . kalau dye xboleh cuti ke hapee kee . lantak la mcm mane pun . apa nak buat ..

ika , kenapa kau menangis ? masalah kecik je kott . gilee aa kau nih ! em :(

babai <3