BEBASSS ! ......seketika............

 hai .

im waitin' for de ENDLESS LOVE drama . boringg laa . hm . sayang aku , keje laa . boringg la dye asyik busy jee . hmm , xpew la . biarkan dye keje , kumpul duit . boleh msuk meminang akuu . haha . gatai nak nikahh .. BELAJAR TINGGI TINGGI DULU LAA . hehe . 

exam midyear ? dah tamat dah . ALHAMDULILLAH , sepanjang exam ny ... aku boleh hadapi dengan baek , even ad gak subjek yang HANCUSSS -,-

xpew , msih ad mase tuk aku BERUSAHA lebih keras lagiii for THE COMING SPM . ye ke dok gtu horr ? dok reti aku BI obakk pum . hehe ..
kan best kalau BI senang macam mase sekolah rendah . selalu dpt A and dapat pujian dari teacher . sekarangg , nk dapat B pun , rase mcm nak saket jiwee . adess ..

btw , keputusan exam dok kuor lagii . ad laa lam 2 subjek yang aku dah tahu markah . markahnye , rendah dan tidak memuaskan . emm , nampaknye , i have to study more hard n smart . tu punn , kalau aku nak tengok ad BANYAK  A dalam slip pperiksaan SPM nnty . huhuhu .

arap sangat la dapat result macam tuu , sebab aku da bosan dengor mama aku , asyik banding2 kan aku dengan sepupu aku .. aku nk jadi bijak macam sepupu aku . then dpat banyak tawarann . huhh , msty BANGGE GILER kan ? hehe . oke la . letih laa .. babai <3