dok au nok wat title mende :)

. ASSALAMUALAIKUM .

em , da lame tak update blogg . ary ny , puase . so , boring laa . xboleh makan . harharr .. orang laen , sume nk diet . aku pulak , yang nak makan banyak . kehkeh . lantaklaa , asalkan perut aku kenyang dan aku bahagia . huhu

kelmarin , aku dan kengkawan .. pegi maen futsal . BEST GILA ! tp , sedih gak . sebab TEHAH , tak ley join sekali . dengar-2 , dia tak cihat , then .. pegi hospital . ad apa ekk ? geng , arap mung deras cihat dehh . balek je umah , terus sakit-2 badan . nok nok , dekat kaki . adoi . ase macam kene jalan kangkang , di sebabkan terlalu sakit . sampai ary ny , masih lagi sakit . xpew lah , at least , dapat bakar lemak semalam . even , da masuk balek da lemak-2 tu , akibat makan x engat dunia semalam . haha . semakin best la , my sayang tu gelakkan aku . geram ! -,-

hm , sebut pasal my sayang . beberapa hari yg llu , dye ad ckp kt aku . dye dapat tawaran belajar dekat RANACO EDUCATION & TRAINING INSTITUTE . course yang dye dapat , DIPLOMA IN OFFSHORE ENGINEERING. tempat tu , dekat KEMAMAN . lau dye nk pegi un , xpew la . sebab xjaoh dengan aku . at least , boleh dye balek jugak umah dye , seminggu sekali pun xpew . lepas tu , kelmarin , dye kate kt aku . keputusan kemasukan ke POLITEKNIK da keluar . dye suh aku tolong check untuk dye , sebab dye kerja mse tu . aku check la . dye DAPAT ! dye dapat course DIPLOMA KEJURUTERAAN PROSES (PETROKIMIA) . memang best gile kot , course dye dapat dan memang dye minat course tu . tapii , malangnye .. dye dapat belajar dekat tempat yang jaohhhhhhh . dekat SARAWAK . adess -,-'

kecian dye . dapat course yang dye minat . tapi , xboleh pegi . sebab jaoh sangat . bukan aku x izin , cume .. tempat tu , jaoh sangat . then , dye buad keputusan , utk sambung belajar kt RANACO tu je . xpew la sayangg . oke jugak tuu . xdew la jaoh sangat kan ? sekurang-kurangnyee .. boleh jugak balek umah , ley jugak jumpe kan ? even lepas ny ..kite da xley jumpe selalu cm dlu kan ?? hehe 

xpew la . choose what you think it is the best for you ! <3 i will oweyzz support you , no matter what . sayang akan selalu ad di samping bie . menyokong sume pilihan bie . even bie nak pegi belajar dekat SARAWAK pun , xpew . sebab , tu semua for your future , sayangg . 
oke laa ,da penat menaip . penat , penat . adoii . huhu . oke . babai !