gaduh

ughh ! gaduh lagi , gaduh lagi ... yelah , sume salah aku ! aku yang mulekan . emmmmmmmm.........

hari ny , aku ase bosan sangat . xtau nk buad apa . aku bukak fb , aku tutup . aku maen game . aku tengok tv , aku tido . nok nok lop , aku puase ary ny . lagi lahh , menambahkan kebosanan . sebab , biasanye , kalau aku bosan . aku akan ke dapur utk makan . tp , hari ny . aku puaseeeee .... hmm . rse bosan yang teramat sangat . 

nak mcej dgn dye , xde kdit . dye janji , nak topup aku petang tu . bile da blek keje . emm . puah giler duk umaa . dok sabor , nk tnggu dye balek . lambatnya , lambatnyaaa .....
lepas tu .. dye mcg aku . dye cakap , malam ny .. dye nk keluar . pegi bandar .

aku tanya dye , nk buad apa . dye cakap nak bli baju . untk pakai saje saje je .. penting sangat ke ? lagi penting dr aku ? minggu dpn , kaklong aku balek . mse tu , dye nak kuar pegi mane pun , lantak dye laa . sebab , mase tu .. aku pun busy gakk . 

aku sangat perlukan dye saat ny . sebab petang tdy , aku kena marah d abah aku . sedih weii . dye xde d samping aku , saat aku perlu dye . dye mane tahu . aku nanges je soam2 . em :(

sekarang , dye ad kat bandar .. xtahu laa , dye nak balek pukul brape . dye sndiri , xtahuu . em .. xpew la . siapa aku , nak halang dye . nk control hedupp dye . mak dye pun , x marah . inikan aku ! ughh ...

aku rse sedih sekarang . tp aku buad-2 hepi depan dye . sebab , aku nak dye hepi dgn kawan-2 dye . aku tau , bile dye tau aku hepi . mesty dye hepi gakk . kan ??

aku tau , sekarang .. dye mesty marah aku . aku tau , dye masih xpuas aty dengan aku . aku pun same .. sbb , dye pentingkan baju drpd aku ?? siapa agaknya aku d hati dye :(

xpew laa , drpd aku bzirkan air mata . baek aku maen game . huhu ~~