ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ

assalamualaikum 

hyep ! bosan laa rase . macam biase , my hubby , keje . huhu . aku pulak , kene jdy babysitter kat umah ny , jage anak-2 sdare aku . mujur ary ny , kak long aku bawak anak sedara aku yang kecik sekali . MUHAMMAD AMMAR HAKIM . kalau tak , adoiii , peningg -,- 
kelmarin , kaklong aku da tinggal dye kat umah , suh aku jage . sebab , dye ad keje kt WAKAF TENGAH . haa , nak setelkan rumah lame tu lahh . ad PENAMBAHBAIKAN. huhu ~

emm , mama aku
nak ekot kaklong balek KL ary sabtu nihh . tapi ,  tak tahu lahh pulak , kalau kalau tak jadi ke . aku HARAP jadi lahh . sebab , aku nak jumpe MY HUBBY . yelahh , lepas ny , dia nk pegi belajar da . mesti susah nak jumpe dye . aku pun , dah nak mule fokus pada exam . hurmm :) aku nak pegi ckola ary ahad . ARY ISNIN , aku nak pontengg . alaa , bolehla bolehlaa .. aku nak jumpe dye sangat . mengikut perancangan , kiteorang , nak kuar dari pagi sampai petangg . HARAP SANGAT , rancangan tuu , menjadi . aminn .

tapi , secara jujurnya , aku rase risau sket . sebab , dye suh aku bawak moto aku . aku sebenarnye , xde hal sangat . tapi , pkey-2 balek , rase jugaklah bimbang tu . tapi , xnak pkey sangat lahh . semoga apa yang dirancangkan berjalan lancar . amiin . doa-2 laa ekk :)

xpew lah . nanty aku sambung balek ehh . bye ! <3