SELAMAT TINGGAL SAYANG ~~

assalamualaikum 

dah lame tak update blogg . sebenarnya , ad banyak bende yg nak cite , tp .. malas nk tulis . hewhew .. hari ny , da 28 / 6 . esok 29 /6 dan luse 30 / 6 . haa ?!! 30 /6 ?? huwaaaaaaaaa !! my hubby dah nak tinggalkan aku . dye da nak pegi belajar !! sedihhh . petang kelmarin , aku ngn kakak aku pegi jumpe dye . p makan kuew teow sup kt SUP UTARA . aku tengok je muke dye dan aku ase bahagia sangat . aku rse mcm xnak balek . tp , xboleh laa kan ? hmm :(

cmne laa edop aku pasni . tanpa dye d sisi .. da xboleh jumpe selalu , tiap-2 minggu . skype pun mungkin jarang-2 je . mecej mungkin boleh kot . hurmm . i will miss u so damn much laa sayangg .. rase berat je nak lepaskan dye pegi belajar . even though dye cume nak pegi belajar je . KAT KEMAMAN ! tp ......... kenapa aku rase sedih je nie ??

tdy jumpe pulak dye . kt HKS je . sekejap je . mungkin tdy tu LAST aku jumpe dye . LAST ?? hurmmmmm .. sedih . aku tak tengok pun dye mse nak balek tdy . sebab , aku sedih . sebolehnye , aku xnak menangis . AKU TAK NAK MENANGIS . sebab , dye bukan pegi tinggalkan aku . dye pegi nak belajar . kan ? so , aku tak patut sedih . YEA ! aku tak patut sedih . aku ptut support and bg semangat untuk dye pegi belajar ! YES , THAT'S RIGHT ! 

for my special husband ;
bie , jgn risaukan syg . syg janji akan jage diri syg baek-2 kt cnie . bie pon di sne , jge diri baek-baek , jangan nakal nakal . jangan pernah lupekan syg kt cnie . bie belajarla betul-betul . supaye , nanti boleh tanggung syg dan tak harapkan duit mak ayah . hihi . kat sne nanti , jgn nak menggatal pulak . hehee . 
bie , syg akan sentiase d belakang bie . sokong apa saje yg bie lakukan . lakukan yang terbaek for our future . 

I LOVE U SO MUCH , MUSTAQIIM KAMARUDIN :)