entah pape

Assalamualaikum . Haii .

sekarang ny , rase da malas nk update blog . tp , skunk ny , aku tengah puas . sebab , my hubby xde kt umah . pegi bandar . emm , cerita tentang my hubby . dye ad balekk . sebab ? sebabnye , dye nk settle kn pasal pinjaman dye tu lahh . hihi . suke laa jugak dye balek . walaupun kejap je .. 

petang tdy , aku jumpe dgn dye . kt RESTOREN KASTURI . kedai mee sup jea . kat tok jembal . amboii , detail kabo . hewheww . suke sangat dapat jumpe dye . sbb , skurang2 nye ley jugak tengok muke dye , sebelum dye pegi esok . hm ... nnty , mesty rinduu parokk . sbb , dye xley balek selalu . kne jimat-2 duit . xpew la . bersusah-susah dahulu , bersenang-senang kemudian . kan kan ? hehe

esok dye da nak balek kemaman . selamat belajar sayang !! belajar rajin-2 neh . for our future . hehek . alaa , aku tau lah . aku pun kene belajar rajin-2 jugakk . sebab nak msuk universiti kan . INSYA ALLAH . dengan usaha , doa , keazaman dan tawakal , aku akan berjaya suatu hari kelakk . hadooo ~~

nanty , msty dye sibuk . dan aku pun sibuk . sekolah aku buat tusyen petang . tiap tiap ary . dok termasuk lagi , kelas GPMS , ary jumaat dan sabtu . adusss ! lepas ny , keje aku belajar , belajar , belajar jea lahh . -,-' kurus laa aku lau cmniee . huhu , dok sabit lasumm . kihkih :)

xpew la , dye sibuk , aku sibuk . masing-2 xkan rase kesunyian kan ? betul x ? hihi . xpew la . bia la rindu . semakin rindu , semakin best . hehe . even tak jumpe selalu . even selalu busy , aku yakin , dye pasti selalu rindukan aku . dye pasti selalu teringatkan aku . dan yang paling penting , dye pasti selalu sayangkan aku . sebagaimana apa yang aku rasa terhadap dye . hehe .

jiwang bebenor laa malam ny . bie ekpum g bandor ngak . haha . oke lahh . sambung maen game ! babai <3