tentang cinta

ASSALAMUALAIKUM ..

HAI , lame dah aku dok update blog . kalau aku update pun , da xde org bce . my hubby pun da lame agaknye tak bukak blog aku ni . dye busy , aku pun busy :D

hm , malam ny , aku rase malas nak study . kenapa ny ? smakin dekat exam , smakin malas pulakk . adoii . dah la trial SPM dipercepatkan . kononnye , nak suruh students beraya dengan gembire . kohor stress ade lerr . hihi .. tp , betul jugak . xde laa beraya sambil bace buku nanti kan , kan ?? hehe

bosan ckp sal exam . em . qim . my kekasih hati , pengarang jantung . dye dah mule belajar kat tempat dye belajar tu . RANACO apa entah . aku cume egt ringkasan dye je . 
R . E . T . I .  hihi . dan aku semakin ary , semakin rase rindu kat dye . kenangan-2 yg dye tinggalkan kat aku mse kteorg bsme kat cnie , buat aku semakin teringat kat dye . 

tadi , mase balek , aku nampak ad sepasang 'couple' ny , tengah date kat gajah menyusur . aku pun terus teringat kat qim . hm , really miss that time . dulu , mse dye masih sekolah . dye selalu tunggu aku dekat gajah menyusur . kiteorg akan jumpe kt situ . tak pun , dye akan tnggu aku dekat tangga . sebab dulu , kelas kteorg , xlaa jaoh mane . lepas tu kan , kalau aku lambat je skit , muke dye mesti berkerut . pastu , msty dye membebel kat aku . haha . kelakarnye . emm , rinduu sangat saat tu . sekarang sume da berlalu . dye da abes skola . tak lame lagi , aku pulakk . 

alhamdulillah , syukur ke hadrat ilahi . kerana smpai sekarang , hubungan kami tetap teguh dan utuh . walaupun , banyak dugaan , selalu gaduh , banyak masalah , kami tetap bersama . dan aku harap , kiteorg akan selalu macam ny .. aku harap , kami ad jodoh . sebab , aku terlalu sayangkan dye . dah banyak yang aku lalui bersama dye . susah senang suke duke . banyak sangat kenangan kami bersama . hubungan kami dah nak masuk 4 tahun . bln 11 ny , genaplah 4 tahun . alhamdulillah . kami dapat mempertahankan hubungan kami lama macam ni . ini kerana semua ni , kami bina dengan kekuatan cinta yang kukuh . hadoo .. asal la tibe2 aku jiwang ni malam ny ... huhu 

tapi , tu sume betul . aku rase bersyukur sangat dapat kenal dye , dapat mencintai dye , dapat dicintai oleh dye , dapat kasih sayang dye .. he is such a perfect guy for me . zaman sekarang , bukan senang nak cari lelaki yang betul betul menepati ciri ciri yang perempuan nak . tapi , alhamdulillah , aku dapat . dan aku harap kami akan kekal . sampai bile bile .

huhh , jiwang gile aku malam ny . entah pape . hihi . okelahh . next time aku tulis lagi . dah xley tulis selalu cm dlu . sebab aku dah nak exam . wepp , doakan aku success k ? chaiyokk ! :)




pic ny , last date aku ngan dye sebelum dye pergi belajar . hehe 


 BABAI <3