campuraduk

assalamualaikum .

hai . eishh , kerap pulak aku update blog sekarang ni . takpe lah . bosann . hihi . em , ingatkan nak buat homework PAI , tapi nanti lah .. aku ad mende nak story . just luahan hati kecil . hadoo ...... kihkih :p

FYI , trial SPM is after RAYA ! only a few days after raya ! YESS , masih ad masa untuk kejar a few subjects yang aku masih lemah especially PHYSICS , CHEMISTRY and of course ADDMATHS . even though TRIAL lepas raya , masih jugak rase bimbang . rasa takut . i'm not ready yet ! urghh .. target aku is quiet high . tapi aku rase aku boleh . insya ALLAH , with effort , doa' and tawakal , i think i can ! 

jadual untuk peperiksaan SPM da dapat dah . tapi , aku lupe nak bawak balek . adoiii .. bile tengok kat jadual tu , you know what goes through my mind ?? i am thinking of FREEDOM ! banyak yang aku nak buat . nak qada' tido , nak tengok tv , nak baca novel ( kene beli dulu ) , nak maen futsal , nak amek lesen moto and kete ( if can ) , nak keluar dengan kawan-kawan , dan ............ AKU NAK KERJA ! :)

OKE , enough talking about exam . actually , i was upset . aku gaduh ngan my bucukk aku tuh . emm ,
it was my false . terlalu khusyuk buat sesuatu kerja , then , terlambat balas mcej dye . sorry dear :( 
ceritanya macam ny , mase tuu ... aku tengah nak berSMS dengan dye . then , mama aku panggil , suruh tolong dye . then , aku hanya sempat hantar mcej suh dye tnggu .. sebab , mama aku dah mule nak membebel sebab aku datang lambat sangat . lepas dah beres , aku pun hantar mcej kt dye . tp , dye marah marah . dye cakap aku tak bagitau dye langsung . aku cube terangkan tp dye masih marah . lepas tu , aku pegi upload gambar yang BBQ kelas aku hari tuu .. terlalu khusyuk pilih-pilih gambar , terlupe nak balas mcej dye . terus dye call , then marah marah . emmm .. rase bersalah sngat . lepas tu , dye terus nak tak nak jea layan aku .. 

bie , im so sorry . tak sengajee . sorry sangat . please , maafkan syg . terseksa hati syg , bie buat macam ni . pleaseee ... syg hanya sayang dan cintakan bie sorang je . only you , ABDUL MUSTAQIIM BIN KAMARUDIN  . please , forgive me :(

penatt , bhai :)