merdeka raya


Assalamualaikum 

lame aku dok update blog . humm . lately , aku busy sikit . bukan apa , raya baru je habis . hm . raya tahun ni , xlaa seseronok raya taon taon lepas . even family aku sumenye ad . tetap jugak aku rase tak best . you know why ? of course laa sebab mase tu TRIAL dah nak dekat . bukak je sekolah , terus exam . hm . sekarang ni , exam dah mula dan aku dah jawab 3 subjek . BM , BI and SEJ . alhamdulillah , semuanya berjalan dengan lancar . oke , forget about exam . 

actually , aku update blog ny .. sebab aku nk cerita pasal aku dengan qim . hm . hari tuu , kteorg kerap gaduh . i dunno why but something was bothering our relationship . but , THANKS ALLAH . semuanya dapat diselesaikan walaupun kami hampir berpisah . hihi . masa hari raya , kiteorg xdpt jumpe sangat , sebab ad kaklong kt cnie . so , line nk jumpe memang xclear langsung . tapi , dye sempat datang raya kt rumah aku masa hari raye ke 3 . lepas tu , dye ad bagitau yang dye nak sangat jumpe aku sekali lagi , at least before dye balek ke kemaman . so , aku xnak hampakan dye sebab masa tu aku pun teringin jugak nak jumpe dye .

so , aku pun fikir fikirla macam mana nak jumpa dye . then , aku dapat idea , nak ajak kakak aku  , kak tam , teman aku pegi jumpe dye hari sabtu (25/8/2012) . aku nak belanja mee sup . tp , hari tuu jugak , kakak aku , kakngah buat laksa kuah putih , then suruh mak aku ajak semua jiran jiran dekat rumah aku . lepas tu , kak tam aku pulak pegi ajak boyfriend dye datang . tp , datang lewat pulakk . aku pulak rungsing pkeykn cmne aku nk jumpe ngan  qim . 

aku sayang kau sayang aku :)

akhirnye , aku bwk mto dan jumpe dye . egt nak pegi makan mee sup , tp tutup pulak . adoii . last last , qim ajak aku pegi pantai . gune mto aku , kiteorg pun pegi laa ke pntai same same sbb , aku tak berani nak bawak . kt pantai , aku rase sangat bahagia . kiteorg snip snap pic banyak banyak sebagai kenangan . tp , xbyk la yang aku ley upload kan lam blog nih . huhu . tuu je yg boleh . sebab , walaupun banyk snap pic , xbyk yg mnjdy . sebab mse tu panas .. huhu


org tengah nak snap pic , dye tgk aku pulak . haishh -.-
oke lahh , smpai cnie je . babai