Malam yang Boring , Sejuk :)


Assalamualaikum .

Boring giler kot mlm ny . Mls nk study sbb ary ni dah seharian duk ckola . Bcoz ad kem . Aku terpilih utk sertai KEM TUTORIAL DAERAH . Dekat ckola aku jehh . Ckola aku jdik TUAN RUMAH . Ad laa lam 4 buah sekolah laen kot yg datang . STEMZA , SBPI BATU RAKIT , PADANG KEMUNTING DAN SMK MENGABANG TELIPOT . Rsenye , dah xde yg tertinggal kot . Hm . Kem tu agak meletihkan . Hari prtame , walaupun belajar CHEMISTRY jea . Tetap gak meletihkan . Sangat meletihkan . Mse balek umah , rase xngantuk mane . Tp bile tengok katil aku yang cantik dan indah ni , terus rase cm nok golek-2 jea .

Aku teringat yg MY LOVELY HUBBY ajak aku skype . Aku rase letih but aku xnak laa kecewakan dye . Aku pun skypela . Mse tengah skype tu , aku rse ngantuk yang teramat sangat . Dah tak tertahan-tahan lagi . Aku cube tahan . Dari baring , aku bangun . Sbb , aku xnak dye marah , mrajuk . Aku xnak gaduh dengan die . Lepas tuu .. Dye nampak aku ngantuk . Then , dye ckp , ' pegilah tido ' . Even die ckp cmtuhh , aku ley rase yg die sbnarnye x ikhlas . Aku tahu ap dye rse . Msty dye ckp , ' nok tido skmoo ' . Yes , mgkin aku selalu tido petang-petang . Aku xtau knapa . Mgkin dah terbiase . 

Tp , tdy ... Aku betul-2 rse penat n ngantuk sangat . Belajar sampai lewat petang mmg sangat memenatkan . Otak rse cm berat . Full ! Urghh ! Being a senior student is very tiring ! Last-2 , die bg aku tido . Die ckp die faham aku letih . Aku pun , walaupun rse xsedap ngan die . Tp , aku nk buat mcm mane . Aku letih . My body needs rest . Aku betul-2 hrap die fham keadaan aku . Then , tdy .. Aku bru je egt nk maen FB ngan die . Tp .. Die lak nk g maen futsal . Aku un kate kt dye , ' pentingkan futsal dr syg ' . Pastu , die bls , ' pentingkn tido dr bie ' . 

Dah terang-2 yg die sebenarnye x ikhlas bg aku tido ptg tdy . And die langsung xfham aku . Yeaa .. Mgkin skarang aku jarang luang mase dgn die .. Sbb , kadang-kadang aku busy . Aku SPM kot tahun ni . Tp , aku selalu curi mase aku untuk bersama die . But him ?? Can't him understand me , even just once ??? Rse menyesal sangat sbb tido ptg tdy . Ptutnye , aku tahan je . Bia jea ngantuk . Asalkan aku dpt bahagiakan hati die . Tp , aku xbuad cmtu ! Erghh !! Bie , im soo sorry :(

Okelahh . Aku un dah penat taip . Hmm . Esk and luse kem ad lagi . Hm . What a tired day ! Sokeyy laahhh . It's totally for my future . Winkwink ^^

- BYE -