Nothing to say . Just type ! Hihi



Assalamualaikum

Hyepp . Smentare tunggu my hubby sampai kt umah die , aku nak update blog laa kejapp . Huhu . Actually , xde pape un yg nak di ceritekan . Saje saje je . 
Hmm , aku rase kcian lakk kt parents aku . Yelaa , banyak nak gune duit bulan nih . Need to bayar PIBG , bayaran graduasi , bayaran kem . Grrr .. Sume gune duit . Kalau sikit tu , xpe gakk . Ny , berpuluh puluh henggetttt . Lepas tuu , parents aku janji lak nak belikan aku fon bru . Aku xnak mintak yg mahal mahal sangat . Bcoz aku faham . Fmily aku bukan la orang senang sangat . Just sederhana . Aku bimbang gak , tkot ma abah aku xde duit . Hmmm .. Xpelahh . I promised to myself utk study rajen rajen . So that , i can pay sume jase parents aku , even aku tau , xkan dapat terbalas semuanya . But , at least , i tried to make them happy and proud of me . Hihi . Speaking tah pape . Hancusss lebusss . Haha . 

Hm , kem kt Anggulia . Sounds good . Ad pantai . Sume class aku terlibat . Total sume yg terlibat is 60 . Cmpur ngan class class laen laa . Kne byar rm30 . Nasib laa , x mahal lagi . Hrap , kt kem tu nnty , i will get more knowledge laaa . And aku ley guna la sume pgetahuan tuu , for the upcoming SPM :)

Ohkayy , result TRIAL . Better than mase Mid Year . Yes , finally i got what i wanted . Walaupun , xde lahh tinggi mane but at least , berbaloi laa study sampai lewat malam . 
I got 4A's , 4C's , and ................ Errr .. 1 G . Haha . Menyemakk je G tuu . Hihi .
Xpewlahh . Result nih , membuatkan parents aku bangge ngan aku . That's why diorang janji nak belikan fon bru untuk aku . Hihi . Actually , bile dpt result yg agak memuaskan ni , membuatkan aku rase semakin ingin berusaha , untuk dapat better than that . 

Aku nk tunaikan impian mama n abah aku . Cukuplah , aku kecewakan diorang sekali . Mase PMR . I knew they dissapointed with me for the bad result . 

-Mama , Abah , Adik janji , adik akan buat yang terbaik in SPM . I will make both of you proud of me . That's the only way to pay all the things you have sacrified for me . 

-Mama , Abah . Please , iringi perjuangan adik dengan doa dan restu . Semoga semuanya berjalan dengan lancar . Aminnn .

Okey lahhh . Lenguh . Babai ^^