Mengundur diri_


ASSALAMUALAIKUM , Zulaikha BT. Mohamed

Saya dah bace apa yang awak karang n taip itu. Kalau itu permintaan awak, saya akan balas dengan post nim. Walaupun amat berat di aty sy membacenye, saya menerima dengan seadenye, saye pasrah n saye redha kententuan takdir ini... Tipu lar lau saye katee sy tak sedih kan? tipu lar lau saye katee sayee tak hampa? tipu lar kan lau saye kate saya tak kecewa? JUJUR saye kate, semua itu saye rase. Xpewlar lau itu kehendak hati awak, saye terima kentetntuan takdir ini. Saya sedar diri saya ini, saya un manusia biase, yang tak lari dari buat kesilapan, dan saya un sedar yang saya memang tak layak untuk awak, dari dulu lagi saya dh cakap, kite memang tak setaraf saya dengan awak ibarat enggang dengan pipit. Saya tahu semua ituu.. Kalau awak nak tahu, saya stiap hari bukak blog nim, saya bace smua post awak dari awal hnggelah akhir, saya beharap yang kbhgiaan itu kembali berputik untuk kita.. tapiiiiii. itu mustahil. itu tidak akan jadi kenyataan saya lagi.. awak.......... saya tidak akan lupaa kenangan stiap detik bersama awak..

Xpewlar kalau awak bencikan saya, saya tak marah awak, saya tak dendamkan awak. saya tak hina awak dan saya tak kutuk awak. SEBAB! awak juga pernah singgah di lubuk hati saya yang kecil ini, awak pernah hadir dan menceriakan hidup saya, namun saya pasrah kalau itu yang awak nak, hati awak, saya tidak boleh memaksa, sudah fitrah manusia begini yang begitu cepat berubah, walaupun permulaan dimulai dengan KEMANISAN , akhirannye pula pasti KEPAHITAN . saya PASRAH SAYA TERIMA SEADENYE ! Walaupun awak  tak dapat menunaikan segala janji yang awak pernah janjikan itu, xpewlar saya hanya berserah ! saya tak mampu untuk melawan takdir. Tapi lepas ini jangan lar awak berjanji kalau tidak tahu menunaikanya...

Kalau post ini, ada membuatkan awak marah @ sakit hati, saya memohon maaf! Halalkan juga apa yang awak telah berikan pada saya lampu hiasan kapal yang first time awak bagi hadiah pada saya, saya tidak membuangnya, saya angap itu kenangan berharge bwat saya, saya simpan dan saya gunakanye di dalam bilik saya, jam yang awak berikan, walau pun sudah rosak saya masih menyimpannye, topi yang awak berikan saya juga menyimpanye.. wallet yang awak berikan sudah 2 kali itu, sekarang saya masih gunakanye, walaupun sudah carik. Tidak kesampaian juga bzday untuk yang kew 19 untuk tahun ini, saya tidak dapat meminta pada awak lagi.. 

Saya menghitung sepuluh jari saya, saya mintak maaf selama ini saya buwat awak marah.maafkan saya yang selalu membebankan awak, maafkan saya yang selalu mggu awak selama ini, maafkan saya yang selalu merindui awak, mencintai awak. MAAF KALAU SAYA TAK SEPERTI YANG AWAK INGINKAN. Tapi saya berterima kasih pada ALLAH kerana dapat kenal dengan awak. TERIMA KASIH JUGA, KERANA TELAH MENERIMA SAYA SELAMA INI.

Selamat berbahagia awak bersama insan baru yang baru hadir di hati awak itu, semoga ALLAH memberkatinye. No fon, gambar, barang2 semua itu boleh dibuang, TAPI KENANGAN 22/11/2008 - 22/11/2012 !! SAYA TAK KAN PERNAH DAPAT DIBUANG DALAM HIDUP SAYA.
 ZULAIKHA BINTI MOHAMED(eyqeem & qimika), nama ini, saya tidak akan format sesekali dalam memori hidup saya.. Awak tak payah pikirlar sal diri saya. SEKARANG saya dah fobiaa bercintaa, lau ad pum, saya tak amek serius.. SEKALI ORANG ITU LUDAH SAYA, TAK KAN DUA KALI SAYA KESAT. Kalau ada jodoh in sya ALLAH tak ke mana. Akhir kata saya. SAYA MOHON MAAF , ats sglnya..


Tuhan , jagakan hati ZULAIKHA ♥ EAI . amiin

salam sayang, MUSKA~